30.8.12

Duymadığınız 4 Farklı Sanatçı 'Kulağa hoş'

yorum yap




Twitter üzerinden tanıştığım 4 farklı grup oldu son zamanlarda. Ben country, indie, indie rock ağırlıklı bir dinleyiciyim. Tam da üstüne basmışım, her biri çok hoş :)


Şöyle bir bakalım ne dersiniz ? 
İlk olarak bayanlar ! Say Chance ! 3 arkadaş (birbirinden güzeller :D) bir araya gelmişler ve ortaya muazzam birkaç şarkı çıkarmışlar. Henüz çok yeniler ama çok iyi yerlere geleceklerine inanıyorum.
  




Nick Keen isimli arkadaşım bir demo yapmış ünlü olmak istiyor. Bence gayet iyi. Kendi tabiriyle ismi 'Nanuk' Müziklerinde country havası var. Sesini şahsen çok orjinal buldum.
 



Sırada Ryan Dishen ! İncelerseniz ne kadar çok parça sahibi olduğunu görürsünüz. Kendisi birçok yerde sahne almış. Ayrıca İTunes'te albümleri satıştadır. İndie müziği tam anlamıyla sunuyor bize Dishen. Mesela şu an ne çalıyor arkada. Hmm... We Don't Break, beğendim !
ryan dishen


Birkaç dakika önce iletişim kurduğum bir grup. Tarzlarını çok beğendim. Aradaki hafif efektler ve derinden gelen seslerle çok başarılı buldum. Bu 4 sanatçı ve grup içerisinde en çok beğendiğim grup diyebilirim. Karşınızda ontheVine !
https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_background_images/639495145/ubeg6gpi64xakqoplyk8.jpeg 
 



0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

"+ .