6.8.12

Lollapalooza Festivali 2012 [Chicago]

yorum yap

3-5 Ağustos arasında yapılan festival beni çok ilgelendiriyor. Çünkü en sevdiğim gruplar, sanatçılar burada ! Benim listeme göz atarsak:
  • Metric
  • Blind Pilot
  • The Head & The Heart
  • The Shins
  • The Black Keys
  • FUN.
  • The Temper Trap
  • Bloc Party
  • Of Monsters And Men
  • Franz Ferdinand
  • White Rabbits  
  • RHCP
Kesinlikle harika, tabi sadece dinlediklerimle kalmıyorum. Yeni gruplarda keşfedebilirim. İşte festivale katılan gruplar:


Evet kesinlikle uzun bir liste :D Dün gece çıkan fırtına yüzünden yayın ertelenmişti. Ve evet ! Youtube üzerinden canlı yayın ile tüm festivali izleyebiliyoruz :)
http://www.youtube.com/lollapalooza
Kaçırdıysanız bile grupların canlı şovlarını yine kanal üzerinden izleyebilirsiniz.

Franz Ferdinand sahnede ben kaçıyorum ^^

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

"+ .