23.8.13

Yeni Batman: Ben Affleck

yorum yap

Christian Bale'i The Dark Knight üçlemesinde izlemiştik.

Eğer siz de benim gibi bir Batman tutkunu iseniz Comic-Con'da duyurulan Superman-Batman filminden haberdar olmalısınız. Christopher Nolan'ınm kusursuz 3 batman filminden alıştığımız Christian Bale'i ne yazık ki bir daha bu rolde göremeyeceğiz. Lakin ben de böyle olmasının daha olumlu olacağını düşünüyorum. 2015'de çıkacak film realitideden birazcık uzak, oldukça fantastik olacak. Açıklamalara göre Bruce Wayne biraz yaşlı, geçmişin yükünü omuzlarını almış bir kahraman olarak karşımıza çıkacak ve Clark Kent'e yol gösterecek. Ya da işler kızışabilir bu ikili arasında. Siz ne düşünüyorsunuz ?

Zack Snyder, Superman-Batman fılmi ile dünya genelinde 17 Temmuz'da (2015) perdede olacak. Henry Cavill, Amy Adams ve Diane Lane eşlik edecek Affleck'e.

Kimdir bu Affleck diyorsanız:

Olmuş mu ?



Bazı fanlar şöyle tepkiler veriyor:

Ben beğendim, doğru bir seçim olmuş. Gözlerimiz Bale'e alışsa da Affleck'e de zamanla ısınacağız.

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

"+ .